Vægen revner

Hej alle sammen

Jeg har fuldspartlet grundet og malet mine vægge. Der er på et tidspunkt blevet blændet en dør. Jeg har spartlet samt brugt armerings tape, men væggen slår alligevel revner. 

Hvad er bedste fremgangsmåde at fikse det på. Skal jeg skrabe af, og prøve igen?

Skal jeg sætte noget andet armering på?

Skal jeg måske fuge? 

Håber I kan hjælpe.  Nederste billede er blot så I kan se hvordan væggen så ud før jeg gik k gang 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Superdiy
Superdiy
686 4200
Det ligner en træplade du har blændet døren med. Hvis det er tilfældet har du fundet grunden til det revner.

Selvbygger med stort S. 
Pippi-KortStrømpe
Pippi-KortStrømpe Trådstarter
12
Ja, jeg ved godt hvad den er blændet med. Det er ikke mig der har blændet den. 

Mit spørgsmål går på, hvordan jeg kan fikse det. Selvfølgelig uden at skifte pladen. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Superdiy
Superdiy
686 4200
Skifter plade til en i gips eller fibergips.
En træplade vil revne i samlingen uanset hvad du gør da træet udviddersig/ trækker sig sammen efter årstiden.

Selvbygger med stort S. 
Aytac
Aytac
48 2980
Du kan nok ikke gå udenom at skifte træpladen. Jeg fik selv blændet en dør, det var med gasbeton/porebeton blokke, der er ingen revner eller noget efter 4 år.. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også