Kældervæg i mit hus med gammelt pus og maling. Se billeder.
Jeg har fjernet det meste puds som sad meget løst. Kan jeg lappe de her huller med ny puds og så male efterfølgende eller kan jeg bare male det som det er nu? Med diffusionsåben silikatmaling. Jeg har inden forestillinger om at det skal være pænt eller langtidsholdbart da væggen nok er fugtig og jeg ikke har mulighed for at lave dræn udenfor. Så jeg vil bare helst ikke ødelægge noget :) Gør man evt det ved at male på gammel puds/maling og evt direkte på betonvæggen? Skal man absolut fjerne al gammel puds?