Frostsikring af vaskemaskine og opvaskemaskine tømvaskemaskine 1 20-11-2022 13:14 Hvordan tømmer man vaskemaskinen for vand ? Vi ved at der findes en EL ledning som tænder, og går i gang med at varme når temperaturen kommer under 4 grader, Hvor kan man købe den. vi har ikke billeder. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
JohnLarsen 1689 3500 20-11-2022 13:24 Ang. frostsikring sidder der i mit isolerede værksted, hvor jeg bl.a. opbevarer maling, en lille halvgammel el-radiator hvor termostaten er sat til minimum. Iflg min-max termometeret derude kommer det aldrig under 5 grader. Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Gregeren 5223 2830 20-11-2022 13:47 De har frostsikringskabler i Biltema.Vaskemaskinen tømmer du for vand gennem sien under fronten på maskinen, eller ved at skrue afløbsslangen af og lægge den på jorden, så vandet i bunden også kan løbe ud. Elektronikteknikeren LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her
ev elmand 25741 7480 20-11-2022 15:57 På mange vaskemaskiner sidder der en lilel gummislange under trevlesien. Den har en lille prop, og det er beregnet til at tømme maskinen. Det er sjældent at man kan tømme den ved at lægge afløbs slangen ned. Selv om man anbefaler at slangen sættes til afløb over normal niveau i maskinen er mange af dem forberedt lidt "idiotsikker" så afløbs slange kommer ud i toppen af maskinen.Opvasker er lidt anderledes. Der er der ikke nogen tømmemulighed. Så det er nok det sikreste at smide 1 liter kølevædske ind i maskinen. Starte et program og slukke 2-3 sekunder efter at udpumpning går i gang. ( det er det første der sker) Så vil kølevædsken også være blendet med vandet ud i afløbsslangen. Hvis det er sommerhus der tænkes på, så er det samme system i toilet. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07 Se mere her