Danfoss Living

HrT
HrT
140 3400
Jeg har Danfoss Living termostater. Jeg har ikke en connect hub.

Hvis jeg vil kunne styre dem igennem en app, forstår jeg det som, at jeg skal have en connect hub. Men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal have en, der via Lan kobles til router eller ej. Er der nogle derude der har gode råd?

Jeg har 4 termostater på radiatorer. Resten er Roth gulvvarme, som jeg iøvrigt endnu ikke har fået ind over telefonen for styring (men min forståelse af gulvvarme er også, at det bør køre så konstant som muligt).
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
MagK
MagK
57 3520
Hvis det er det gamle Danfoss Living du har, så skal du bruge en Danfoss Link controller til at styre dem.
Hvis det er de nye Danfoss Ally termostater, så kan du vist styre dem på forskellige måde, da den har en åben API. Men Danfoss tilbyder en Gateway der kan klare det for dig. 
HrT
HrT Trådstarter
140 3400
MagK skrev den 20-11-2022 10:27:46

Hvis det er det gamle Danfoss Living du har, så skal du bruge en Danfoss Link controller til at styre dem.
Hvis det er de nye Danfoss Ally termostater, så kan du vist styre dem på forskellige måde, da den har en åben API. Men Danfoss tilbyder en Gateway der kan klare det for dig. 

Det er de gamle. Så grundlæggende skal jeg vurdere, om jeg vil smide gode penge efter gamle termostater eller baile og gå med en anden, åben api udbyder 

MagK
MagK
57 3520
Jeg har selv Living Connect og er fint tilfreds. Men jeg har på nuværende tidspunkt heller ikke et home automation system som de skal kunne tale sammen med. Hvis det var tilfældet, ville jeg vælge noget andet.
Jeg har gemt min Link controller væk i et skab på første sal, så jeg ikke skal se på den. Den er grim når skærmen er slukket, og den er endnu mere grim når skærmen er tændt. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Populært lige nu

1. Tænder når strømmen er billigst
    Grøn energi og sparetips (læst 2187 gange)
  2. Hvilken VVS´er har ret?
    Lav-Hus (læst 562 gange)
  3. Kun halvdelen af komfuret virker
    Hårde hvidevarer (læst 501 gange)
  4. Stavvibrator hvor stor?
    Lav-Hus (læst 253 gange)
  5. Træk fra fodpaneler fra krybekælderen
    Lav-Hus (læst 275 gange)
  6. Køb af label maker
    Gadgets & dimser (læst 468 gange)
  7. Fjerne rust på file.
    Værktøj og maskiner (læst 280 gange)