tidsplan for el

L.S.,

Mange af mine læsere af min hjemmeside https://www.the-magic-of-building-your-own-camper.com har insisteret på at sætte et diagram over delenes forbindelse på siden 'el'. Jeg lavede det skema, og jeg vil nu gøre jer opmærksom på det, fordi det for mange er en af de sværeste dele, når det kommer til at træffe valg og have selvtillid. Det er en vigtig del, fordi de mest væsentlige dele i autocamperen afhænger af det. Mange vil derfor foretrække at outsource det, men gøre sig afhængige af det. Det er egentlig ikke meningen med at bygge en autocamper selv. Hvis du forstår præcis, hvordan det virker, kan du designe det efter din egen smag. Tidsplanen er på siden Electricity

Derudover er der en opfordring til at beskrive byggeriets historie i ord udover billederne for at give lidt mere farve og følelser til helheden. Sammen med resten giver det lidt mere dybde til de beslutninger, der ligger til grund for de forskellige trin i processen. Også for mig selv var dette en rekonstruktion, der nu virker mindre logisk, end den var oprindeligt. Der er altid flere valg, men hvert valg du træffer har konsekvenser for fortsættelsen. Det giver et indblik i processen. Denne historie er omtalt på siden The Endresult 
Tøv ikke med at være kritisk og stille mig spørgsmål om dette.

Med venlig Hilsen
Eddy

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis