Mærkelige vægge

Hej
Jeg har simpelthen givet op på at finde ud af hvad det her er
Jeg er igang med at renovere mine vægge imin lejlighed, ogda jeg får tapetet ned i køkkenet kommer der sådan noget her frem (se billed)
Er der nogen der ved hvad det er -og kan jeg spartle på det? 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad hvilket er? Du viser en væg uden tapet, du må være mere specifik.

Mener du den pudsede del, eller den del der ser ud til at være alkydmalet?

Elektronikteknikeren
Det nederste af væggen er malet og der har sikkert stået gasapparat i nærheden. På den måde var det nemt at holde rent. Den øverste del har været beklædt med tapet


 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Åh beklager, jeg tænkte selv at det var mega tydeligt men jeg kigger jo også på den hver dag 
Det er ligesom om at den nederste del har en meget glat, plastic agtig overflade som ikke virker som maling 
Alene det at overflader er forskellige kan være et problem. Det kan godt falde lidt forskellig ud. Men prøv med et lille stykke på det grå som ser ud til at være det vanskelige. Dagen efter kan du mærke om det sidder fast. 
F.eks. færdigblandet sandspartel holder fast på de fleste materialer. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det er svært at se hvor meget plads der er bag røret til højre, men du kan overveje i stedet at fastgøre en plade der dækker gulv til loft, og som kan males, tapetseres eller xx direkte.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Tusind tak for råd -jeg prøver at spartle og ser om det sidder fast 😅
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også