Hej
Jeg har en Siemens emhætte (LC67BC532) som er begyndt at larme med en vibrerende lyd.
Er der nogen der har prøvet noget lignende eller nogen indenfor faget der ved hvordan man fikser det? Det er ikke på alle hastigheder. Laveste og højeste er ikke så slem.
Den er ca. 7 år gammel og ser også ret beskidt ud indvendigt. Er det noget man skal begive sig ud i at rengøre?
Vh Anders