Hej
Jeg har haft vores kondens tørretumbler skilt ad, da den er blevet meget langsom til at tørre tøjet.
I den forbindelse ville jeg lige prøvekøre den i garagen, og tilsluttede den uden jordforbindelse, men nu giver den stød hvis man rør den.
Er det normalt?
Den har altid været tilsluttet med jord indenfor :)