Hej,
Jeg har lige fået leveret et Blomberg køleskab og skal have vendt lågen. Der er en relativ dårlig vejledning med og det er bare noget bøvl. Nu er jeg nået dertil, at jeg skal have byttet om på "hullet" og "proppen" i toppen af lågen. Og "hullet" sidder bare godt fast, og "proppen" er helt "flush" med lågen uden mulighed for at få noget ind under eller ned ved siden af, så jeg kan få "proppen" op.
Skousen vil meget gerne sende en montør, der kan klare det - det koster "kun" kr 1.500,-... så jeg vil gerne prøve selv. Men jeg er bange for at ødelægge noget, i min frustration over, at det ikke er lavet til at blive arbejdet med af "almindelige" mennesker...
Er der nogen, der har erfaring med hvordan de tackler det her?
Mvh Jan