Har fået tilbud på skorsten afdækning med zink

Hej. Jeg har fået overslag på skorsten afdækning på med zink på skorstene herhjemme. Jeg syntes det lyder lidt dyrt men måske tager jeg fejl.

Overslag lyder på 6800 incl moms for siderne
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Muligvis- svært at tage stilling til, da du ikke har oplyst overslagspris.
Jhb overslagpriser på 6800 incl moms for siderne. Opslag er rettet
Det er lyder meget rimelig. Men hvorfor skal du have lavet mere inddækning. Det ser ud som om der er inddækket ned imod taget.
Jeg går ud fr at der trænger vand ind, så du skal kontrollere din topafdækning på skorstenen. Måske er denne revnet eller forvitret. Og så skal fuger i skorsten kontrolleres. 
Jeg har set toppen var så forvitret at det lignende en leca mursten. Den blev i første omgang oversmurt med fliselim, og det hjalp øjeblikkelig på skorstens utæthed. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Det er ikke indækning ned mod tag. Men beklædning af selve skorsten da nogle stenner frostsprængt og fuger er trætte. 4 zink sider. Ala det på billedet. 

Så lyder det som en rigtig fin pris du har fået..

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
På det første billede ( hvis det er dit hus ) ses en standard inddækning som er rillet ind i fuger med 3 trappetrin op ad siden på skorsten. Det kunne være godt med et billede hvor træer ikke dækker så meget af skorstenen. 
Det er overslags pris. Så jeg ville regne med at det kommer til at koste mere. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Elmand. Det var lige det billede jeg havde. Jeg har fået overslag på 6800 fra blikkenslager, så det var mere for at høre om det var for dyrt 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis