Automatgearbil under 200.000

Hvilke muligheder har man generelt hvis man vil have automatgearbil under 200.000 kr med under 100.000 km tal. +2015 model..

Det må ikke være CVT (million-gear) eller DSG DQ200 gearkassen som er alt for problematisk.
Det skal være en rigtig torque converter eller DSG DQ200 ekskluderet.

Har set gode ting om EAT6 og EAT8 som Aisin laver. Sidder kun på franske biler i DK. 
Sætter japanerne også DQ200 i deres toyota'er og hyundai  ?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har en Audi med CVT gear. Jeg syntes at det er en fantastisk gearkasse, men jeg ved at der er nogle der ikke er så begejstrede for det, underligt nok.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Jens J. skrev den 08-11-2022 12:16:03

Jeg har en Audi med CVT gear. Jeg syntes at det er en fantastisk gearkasse, men jeg ved at der er nogle der ikke er så begejstrede for det, underligt nok.

 Så VAG koncernen kalder deres CVT for multitronic, ikke sandt ? Synes du at der er noget scooter over det ? altså at det larmer helt vildt når man kommer fra 0 til 100 ?


Jeg har en Peugeot 508 sw fra 2016 (den gamle model) med 6 trins EAT aut gear.
Jeg synes den kører fantastisk. -Ganske vist med 228000 km på ryggen.

Kører sommetider lidt Taxi i en Mercedes E220 med Deres 9 trins Aut. gear -kører også ok. Men er alt for dyr i service m.m. til mit budget. 



Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
VW e-Up! opfylder let mange af kravene, men vil nok falde helt igennem på noget, du ikke har nævnt ;-)
shortcut skrev den 08-11-2022 13:43:47

Jeg har en Peugeot 508 sw fra 2016 (den gamle model) med 6 trins EAT aut gear.
Jeg synes den kører fantastisk. -Ganske vist med 228000 km på ryggen.

Kører sommetider lidt Taxi i en Mercedes E220 med Deres 9 trins Aut. gear -kører også ok. Men er alt for dyr i service m.m. til mit budget. 


 Noget med at olien i EAT6 er lifetime ? Det skal aldrig skiftes

Løwn. ! Skal skiftes for hver 60000 km.  Siger min mekker.  Han en uddannet fra Peugeot  i Frankrig.  Så stoler på ham.

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
shortcut skrev den 25-11-2022 14:55:14

Løwn. ! Skal skiftes for hver 60000 km.  Siger min mekker.  Han en uddannet fra Peugeot  i Frankrig.  Så stoler på ham.

 Ja ok. Fair nok.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis