Trampolin nedgravning

Jeg har købt en trampolin til nedgravning, men efter hullet er gravet ud kan jeg se det er den forkerte manual jeg har gravet ud efter…. Selve diameteren på hullet passer, men jeg har lavet et trin/plateau så trampolinen vil blive helt plan med græsset. Dette er bare ikke meningen… kan man lægge jord tilbage på trinet, eller bliver jeg nødt til at lave et helt nyt hul?

Jeg har lavet det øverste foto, men skulle være dett andet…
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan ikke gennemskue hvad problemet bliver hvis du sætter den ned i hullet frem for oppe. Hvis hullet altså har den korrekte dybde.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 05-11-2022 17:42:11

Kan ikke gennemskue hvad problemet bliver hvis du sætter den ned i hullet frem for oppe. Hvis hullet altså har den korrekte dybde.

 Problemet er den er lavet til at stå ovenpå, så siderne , på trampolinrammen, vil ikke fungere. Den skal også gerne op i højde så plæneklipper ikke kører ind i den. 

Ved ikke hvor mange ben trampolinen har, men kan man ikke lægge trykimprægnerede brædder, eller passende fliser under hvert ben?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Spørgsmålet er om du kan lægge jord tilbage. Det kan du naturligvis men det vil ikke umiddelbart fungere. Du kommer med løs jord og det kan ikke holde trampolinen når der kommer hoppende unger på den på den. . 
Hvis du lægger et lag ned på ca, 10 cm ad gangen og kører rundt med vibrator så kan du få det vibreret sammen igen. Er det sandmuld så kan du måske stampe det sammen men det er et stort stykke arbejde. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 05-11-2022 22:57:45

Spørgsmålet er om du kan lægge jord tilbage. Det kan du naturligvis men det vil ikke umiddelbart fungere. Du kommer med løs jord og det kan ikke holde trampolinen når der kommer hoppende unger på den på den. .
Hvis du lægger et lag ned på ca, 10 cm ad gangen og kører rundt med vibrator så kan du få det vibreret sammen igen. Er det sandmuld så kan du måske stampe det sammen men det er et stort stykke arbejde.

 Kan man bruge en jordstamper til det så? Jeg kan ikke se man kan få en vibrator ned når det kun er 25cm bredt, trinet.

Jordstamper vil være super

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis