Jeg har mus i min bil!

For en måneds tid siden tranporterede jeg korn i bagagerummet på min lille Zuzuki Wagon R. Jeg tabte lidt korn.... Og nu er bilen invaderet af mus. Mekanikeren har haft den skilt af to 3 gange. Stadig mus...HJÆLP!

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I dit tilfælde ville jeg nok overveje at få fat i en skadedyrsbekæmper.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hvad med en musefælde?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Støvsug alt kornet op, og så sæt musefælder. De er ikke nemme at lokke i fælder hvis det ellers er foder nok. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg har støvsuget kornet op, og sat fælder. Har fanget over ti mus. Tror de har skjulte lagre inde i sæderne, der drysser avner ud på gulvet. Naboen har tilbudt st sætte en ozongenerator ind i bilen, men så vil der jo ligge lig og lugte i en evighed…

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Annonce
Står bilen i en lun garage?
Hvis ja, så ud i kulden med den, og lån evt. en kat eller to.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Som jeg har skrevet, så vil kattene ikke være i bilen grundet skræmmemiddel :-).


Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Kan ikke se du har skrevet noget om skræmmemiddel. Hvilket? Kan det ikke fjernes?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Der er nok ikke andet for end at fortsætte med musefælderne..
Rosiner og Nutella kan være godt lokkemad, det har jeg ofte haft held med, mus kan åbenbart godt lide søde sager.
(ellers skal du høre på et autohug hvad de skal have for et sæt brugte sæder)

Vi prøver igen, i morgen --
ud med alle sæder og få et overblik
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis