golf 2,0 variant starter men stopper efter 1/2 sekund

Bilen starter, men vil ligesom ikke slå et eller andet relæ til eller fra, og går ud igen, med det samme. Er der mon nogen som har erfaring med det. Har på det sidste nulstillet under kørsel, uden at stoppe. Nogle gange er der ingen problemer, og kan starte flere gange i træk. Andre gange kan den ikke starte, og så kan den stå en halv dag, og så starte igen.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Et gæt er bunden i tændingslåsen, som skal skiftes.

fase
Har lige skiftet bunden i tændingslås, men der er stadig forskellige lamper som lyser i display.  Det eneste sted som jeg ikke kan få lys er i km. viser og ur. Jeg har haft gang i det på et tidspunkt, så tænkte jeg at nu er det ok, så stoppede jeg og der var stadig ur og km. viser  som der er normal er ,når man tager nøglen ud. Jeg prøvede igen et par timer efter, men da var uret nulstillet,(gået ud, sammen med km. viser) og kunne ikke starte. Så det jeg skal have styr på er at få gang i uret. I den sidste tid har uret og km. viser nulstillet, mens jeg kørte, men kørte bare videre mens uret gik i gang igen, men nu??
Er der mon nogle sikringer som jeg har overset, det store sikringspanel, og 2 sikringer inde ved relæer er ok.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis