Jeg har købt et ældre hus og skal udskifte emhætten.
Fra loftet går der et strømkabel til emhætten. Det er ikke tilsluttet da emhætten er defekt. Kablet har 3 inder-ledere dvs. med jord.
Den nye emhætte har et schuko-stik uden jord (men med hul til jord). Så mit spørgsmål er, hvordan får jeg tilsluttet de to ender?
Optimalt skal jeg bruge en adapter som ser ud på de 2 vedhæftede billeder, dvs. et hun-stik med jord (billede 1) og i den anden ende et rundt hul hvor de 3 løse ledninger fra loftet kan monteres. Fås det?