Hej
Håber i kan hjælpe med et problem.
Jeg har et ældre smeg gaskomfur/Ovn, som i går blev alt for varm og tog hfi-relæet.
Jeg har fundet ud af, at ligeså snart jeg sætter strøm til igen begynder varmelegemet at varm, selvom termostaten står på 0 og ovnen burde være slukket.
Hvad skal jeg skifte? er det termostaten eller noget andet ?
Håber i kan hjælpe.
Vh Nichlas