Laser svejsning???

Har fundet denne Laser svejser på Pinterest, desværre er hjemmesiden ikke anmeldt på trustpilot.

Det ser jo rigtig smart ud, men reklamer er jo taknemmelige.

Hvad er jeres vurdering?

https://plutogdx.com/products/wm?pp=0&epik=dj0yJnU9bm5SSEFjNWZWeXJ0Z3R1VTl1QUtGQ1FmZzVmcktBcHYmcD0xJm49WWlyd1pVdEVEMEhHT1M1LVpxZWhKUSZ0PUFBQUFBR05ob1NB&variant=1448606
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan jo nok ikke forvente alverden for 50 $ incl forsendelse..



Vi prøver igen, i morgen --
je_ns: Jeg vil heller ikke sige, at jeg forventer alverden, jeg skal bare bruge den til nogle små hygge opgaver😉 (fx. skære figurer i metalplade; svejse blomster tårne o.l.) Måske er det endda utopi, at jeg kan bruge den, jeg aner intet om svejsning🥴 Det ser bare så let ud på filmen🥳
Normalprisen er iøvrigt $199.

ev elmand:Hvis det er en TIG, så er det nok ikke lige den jeg har brug for, jeg ville bruge den til at skære figurer i metalplade og svejse fx. Kamstål til blomstertårne. 
Det er jo en maskine der kan mange forskellige ting..
Tig (det ser vist ikke ud til der er håndtag med til tig)
Plasmaskæring 20-30 ampere skulle kunne skære 5-6 mm i stål (kan ikke se om håndtaget medfølger)
Mig svejsning ("co2" svejsning) både med beskyttelses gas og gasfrit tråd.
Elektrodesvejsning
Så holder den bare nogenlunde det den lover, burde den være ideel til dit brug..

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Det lugter lidt af svindel - prisen er ALT for god til at være sand og du presses med "hurry up!". 
Maskinen kan for så vidt være fin nok, så jeg ville nok prøve at kigge efter samme maskine på andre sider eks. Ebay og se hvad den koster der, og hvad de siger om den.
Det er især det ekstra tilbehør som man skal være sikker på. 
Naturligvis slanger og håndtag men derudover også: . 
Ved Tig svejsning skal man bruge flaske med beskyttelses gas. Ofte argon.
Ved MIG svejsning elektroder 
og ved Plasma skæring trykluft ( har man kompressor så er den sag i orden ) 
Ja HURTIG handel. Ved 100 solgte bortfalder tilbud. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Underligt at de kalder en laser svejser, når der ikke er en laser i.
Når man ser på finish, ligner det et produkt til langt over 50 USD.
Et strømforbrug på 30A ved 220V, gør at den ikke kan tilsluttes en almindelig stikkontakt i Danmark.


Her er der nogen der sælger det samme produkt. De virker mere seriøse og kalder den en 5-i-1 Welder & cutter. Ikke noget laser vrøvl. Prisen er da også 1000 USD.

For 50 USD kan man nok kun få en lang næse.

https://yeswelder.com/collections/welder-cutter

Man kan købe noget tilsvarende her i landet til 3x400V eller i mindre udgaver til 230V.
Det er ikke et værktøj man kan forvente at bruge uden erfaring eller øvelse.
Jeg har en tigsvejser, og en plasmaskære (2 selvstændige enheder) fra Stahlwerk i Tyskland, maskinerne er lavet i Kina, men for det Tyske firma, der er 7 års garanti.
Der er hurtig levering, og rimelig fragtpris.
Der er god kontakt når man skriver til firmaet, jeg lavede en fejl 40 med min svejser, den var en tur i Tyskland, hvor de testede den igennem, de betalte returporto, og tog ingenting for at gennemgå svejseren.
Der er hurtig levering.. Link til Stahlwerk den koster 1088 Euro med alt udstyr.




Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis