Mac. med win.10

Hejsan venner, har voldsom brug for hjælp. Har en mac, der har kørt win. i al dens levetid. No problemos.  Den brød pludselig ned, og kunne kun vise "automatisk reparation." efter megen møje og besvær fik jeg et link fra en ven, hvor jeg bkunne downloade en rep.version. fik den installeret og startede op igen. Det viste sig dog at være en hel ny version, som skulle aktiveres. Hvordan kontakter man support i win. for jeg skal da ikke betale for en ny. Ps, har win. 10 på 3 andre. Jeg har ingen lyd, og apple musen virker ikke, samt lyd op og ned virker heller ikke på apple keabord. Nogen der kan hjælpe

Hejsan venner, har voldsom brug for hjælp. Har en... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at hente en Win10 på microsoft.dk ? Du kan downloade en version til at brænde en DVD eller en version, som du gemmer på en USB stik. Det gør du fra en anden computer. Derefter sætter du biosen til at boote fra enten DVD'en eller USB. Da du har en aktiveret version og dermed en microsoftkonto er din Win10 kendt og du behøver ikke at aktivere den ny version. Jeg bliver nødt til at tilføje, at det er fremgangsmåden på en windows computer. Der sikkert MAC brugere, der kan bekræfte eller afkræfte min forklaring. 

fase
Genoprettelses drevet er , så vidt jeg ved, knyttet til computeren, men prøv det dog bare. MAC en virker jo ikke alligevel.

fase
Fandt en relevant artikel, den beskriver bl.a. at der, ligesom på Windows pc’er, er nogen HW og SW der passer sammen, og nogen der ikke gør. Se https://www.macworld.com/article/676387/how-to-run-windows-on-a-mac-for-free.html

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
autoole skrev den 04-11-2022 19:43:43

Har nu en Frigivet WIN. 10 PRO fra windows support, som hjalp mig igennem. Kunne dog ikke hjælpe med lyden. Skal nu i gang med Apple. Takker til alle.

Er det den samme Windows support du beskrev som “denne support er lige til at sprætte op og s.... i, der kommer kun en masse svar, som ikke hjælper mig en disse”? 🫣


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Nej det er det ikke, jeg fik et link fra en ven der satte mig i forbindelse med en “levende”supporter, og vi “tjattede” det meste af en time, hvorefter hun opgav, og installerede en ny, i håb om at den virkede. 
Lige en opfølgning. Havde den lige ved en "klog mand" som fixede den i løbet af no time. Kører nu igen som den skal. Manglende software. Så alt er nu ok. 
Tak til alle for indspark.
…. og så skal der jo laves en backup og noteres produktnøgle et eller andet sted til næste gang.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Er i gang. 🤗
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis