Ny ovn - er denne nødvendig? Line1986 34 8620 29-10-2022 10:50 Hej. Har fået ny indbygningsovn. Der er denne på billedet som skal skrues fast i bunden af skabet. Er den nødvendig hvis det er? Ovnen skrues også fast på siden. 11 svar 1 2 › » Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Line1986 Trådstarter 34 8620 29-10-2022 11:17 Søren O skrev den 29-10-2022 11:06:39Er det ikke en form for tætningsliste der vises? Jamen pas :D den er af metal
Søren O 7971 7000 29-10-2022 11:22 Der er nogle kloge hoveder der mener det er en god ide at montere den. Den har helt sikkert et formål. Søren O
MagK 75 3520 29-10-2022 11:49 Mange ovne har sådan en sort stålprofil der monteres under ovnen for at skjule forkanten på hylden som ovnen står på.
JohnLarsen 2857 3500 29-10-2022 11:49 Vi har en liste mage til monteret. Der ligger ofte en del krummer o.l. som jeg tænker bl.a. kommer ned fra ovnlågen.De ville ellers falde i skuffe eller på gulv. Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍 Annonce
MagK 75 3520 29-10-2022 11:55 Her er et eksempel på en liste fra Bosch. I beskrivelsen kalder producenten det for en dekorativ liste. Mon ikke din har samme formål?
MagK 75 3520 29-10-2022 18:43 PRW skrev den 29-10-2022 18:05:40Har ikke nogen på min BOSCH ovn.. (Series 8 Built-in oven HBG876ES7S/93) Det er ekstraudstyr til Bosch. Jeg måtte købe min separat.
PRW 86 29-10-2022 19:09 MagK skrev den 29-10-2022 18:43:16PRW skrev den 29-10-2022 18:05:40Har ikke nogen på min BOSCH ovn.. (Series 8 Built-in oven HBG876ES7S/93) Det er ekstraudstyr til Bosch. Jeg måtte købe min separat. Vi enig om det "bare" er en pynteliste ik... Eller måske en krumme opsamler :) Har i hvert fald ikke savnet den, men igen ved så heller ikke hvad jeg gå glip af haha..