Ny ovn - er denne nødvendig?

Hej. Har fået ny indbygningsovn. Der er denne på billedet som skal skrues fast i bunden af skabet. Er den nødvendig hvis det er? Ovnen skrues også fast på siden. 
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke en form for tætningsliste der vises? 

Søren O
Søren O skrev den 29-10-2022 11:06:39

Er det ikke en form for tætningsliste der vises? 

 Jamen pas :D den er af metal

Der er nogle kloge hoveder der mener det er en god ide at montere den. Den har helt sikkert et formål. 

Søren O
Mange ovne har sådan en sort stålprofil der monteres under ovnen for at skjule forkanten på hylden som ovnen står på. 
Vi har en liste mage til monteret. Der ligger ofte en del krummer o.l. som jeg tænker bl.a. kommer ned fra ovnlågen.
De ville ellers falde i skuffe eller på gulv.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Annonce
Her er et eksempel på en liste fra Bosch. I beskrivelsen kalder producenten det for en dekorativ liste. Mon ikke din har samme formål?
Tak for svar:)
Har ikke nogen på min BOSCH ovn.. 
(Series 8 Built-in oven HBG876ES7S/93)

PRW skrev den 29-10-2022 18:05:40

Har ikke nogen på min BOSCH ovn.. 
(Series 8 Built-in oven HBG876ES7S/93)

 Det er ekstraudstyr til Bosch. Jeg måtte købe min separat. 

MagK skrev den 29-10-2022 18:43:16

PRW skrev den 29-10-2022 18:05:40

Har ikke nogen på min BOSCH ovn..
(Series 8 Built-in oven HBG876ES7S/93)

 Det er ekstraudstyr til Bosch. Jeg måtte købe min separat. 

 Vi enig om det "bare" er en pynteliste ik... Eller måske en krumme opsamler :) 

Har i hvert fald ikke savnet den, men igen ved så heller ikke hvad jeg gå glip af haha.. 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis