Multi samling laminat bordplader (forlængelse af bordplade+samling)

Hej med jer

Jeg skal have et Ikea køkken og mit store problem er bordpladerne, eller mit store problem er jeg gerne vil have en god løsning, men samtidigt ikke vil betale en formue.

Ikeas bordplader er alle 2,46 meter, mit længste mål i køkkenet er 2,66 cm. Så jeg mangler 20 cm. Ikeas egetræs look a like plader koster 900-1200kr for de 2,46 cm
Så ved jeg at man kan bestille bordplader, men meter prisen er nærmest den samme, hvis ikke mere og så der meget lang ventetid.

Mit køkken er et L køkken og det den lange del af L, så jeg kan samle enten nær opvasker eller i hjørnet, som er blindt. Bordpladerne vil jo så mødes i hjørnet, udover at der så er en forlængelse plus samling, vil der også være en almindelig samling.

Kan det lade sig gøre? Nogle forslag.

Hvis nogle har set pæne natur Ege look bordplader i 3meter og 63,5 dybde så sig endelig til, mit andet alternativt er rigtige egetræs plader. 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Silvan og Bauhaus har i længder langt over 3 meter, hvis du gerne vil have laminat.

Men hvorfor ikke en plade i ægte eg som denne: Link den koster 1349kr.

Alle byggemarkeder har sådanne plader, med forskellige længder og tykkelser.

Nu kender jeg jo ikke dit køkken i detaljer, men hvis den korte af dine plader vælges som den gennemgående, og pladen på langsiden stødes op mod denne, så kan du jo trække dybden af den korte plade, fra det længste mål, og kan derfor nøjes med en kortere bordplade.

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis