Bosch vaskemaskine

Nogen der ved hvordan man fjerner frontpladen på en VarioPerfect Eco Silence Drive vaskemaskine
Skal have den op af kælderen og ønsker at demontere beton for at gøre den lettere ???
Har skruet skruerne af i bunden og ved sæbeskuffen og ved renselemmen, men den sidder fast i toppen !!!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der er 2 beton klodser i en maskine top og bund, hvis du går ind på bosch og finder modeller så er der tekniske vejledninger i adskillese af en maskine.

Men var det ikke bedre med en sækkevogn af typen msom kan bruges til trapper, uanset hvad så skal i aligevel være 2 om at få den op fra kælderen hvis det skal gøres forsvarligt.


vi har lige skiftet maskine også til en bosch og den er nu ikke tungere end hvis man er 2 og tager et trin ad gangen så kan det lade sig gøre.

men husk lige og monter transport sikring så tromlen ikke tager skade
Har du tilfældigvis et link - jeg kan umiddelbart ikke finde teknisk vejledning i at adskille maskinen ?
Jørgen Rantzau skrev den 27-10-2022 11:14:47

Har du tilfældigvis et link - jeg kan umiddelbart ikke finde teknisk vejledning i at adskille maskinen ?

 Har du en model nummer/type så skal jeg se efter, men på den vi har der kan jeg se at toppladen er skruet på med synlige skruer bagpå og vil næsten tro når de løsnes så kan pladen skydes bagud.

klodsen i bunden vil kræve den skal vendes om på hovedet, derfor en god ide med transport sikring monteret, men det er nu ikke beton klodserne der vejer det store i maskinen, det er mere at maskinen er uhåndterbar 
Jamen det jo perfekt, god weekend
Jørgen Rantzau skrev den 28-10-2022 08:10:49

Hej - Tak for svar - jeg har fundet ud af det og har skruet alt beton af og fået den op af kælderen - så alt godt - Tak for din interesse !!

Af hensyn til andre med samme problem en dag i fremtiden kunne du måske skrive hvordan du løste opgaven. 


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Toppladen er skruet fast med 2 torxskruer på bagsiden af maskinen - når de er løsnet kan toppladen skubbes bagud og tages af. Selve kontrolpanelet er klipset fast med plasticclips og når det er clipset af er der adgang til to torxskruer som holder toppen af frontpladen fast - når de er løsnet kan frontpladen aftages. Pas på da selve lågen er tung.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis