"Handicap" el scooter fra T. Hansen

Min mor har sådan en El-scooter Mokka fra T. Hansen. Ind imellem går den død når hun køre. Så gør hun forskellige ting som tage nøgle pinden ud og ind nogle gange, sluppet køre pinden frem og tilbage nogle gange og så ryggger hun frem og tilbage med kroppen og pludselig køre den igen et stykke tid. Det er masser af strøm på. Nogen her som har en ide om hvad det kan være. Jeg har givet div. skik kontakt rens da jeg tænkte på fugt. Men det hjalp jo ikke. https://www.thansen.dk/scooter-mc/el-koretoj-og-mobility/el-koretoj/el-scooter-pf2k-550w-36ah-4-hjul-mokka/n-240960222/pn-373464232
Mvh. Carsten 

ls
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det altid er efter den har kørt op ad bakke, eller i længere tid med fuld hastighed, kunne det være en overbelastnings sikring der slår fra, hvis den har en sådan indbygget. 
Hvis det er under 2år siden den er købt og hun har kvitteringen, kan hun lave en reklamation. 
Når den slår fra ved belastning, kan det være batterierne der er ved at være trætte (selv om der er masser af strøm på) fordi spændingen falder under et vist nivue under belastningen, når den så står lidt uden at batterierne belastes stiger spændingen igen.
Du kan prøve at tilslutte et voltmeter, og holde øje med hvad spændingen er, når den slår fra.

Vi prøver igen, i morgen --
Tænker at så ville den vel ikke sætte igang igen og derefter køre fint et godt stykke derefter. 🤔
Tak for input. 
Mvh. Carsten 

ls
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis