Afvandingsrist

Jeg har købt en gård hvor sælger har lavet en fin bilvaskeplads på gårdspladsen med vand og afløb. Afløbet er er et afvandingsristsystem midt på. Men der er ingen rist på. Der lå nogle riste i en udbygning, så jeg tænkte, fint, dem putter jeg i. Men projektet er vist ikke gået så godt, den nederste del er simpelthen blevet klemt, så hvor der skal være 100mm gap lidt nede og 115-120 mm øverst, så er der 90mm og 105mm. Den er 3m lang.

Så jeg tror jeg kan redde den med en rist som er 100mm bred, men en sådan kan jeg ikke finde, det virker som om alt der ligner er 120mm. Har nogen en ide om hvor jeg kan finde en 100mm bred rist der kan klare en personbil?

Tak!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke bare bruge sådan et afvandingsdræn ?
(uha bilvask, så skal der være olieudskiller, så kald det endelig ikke det)

Her fra jem og fix

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns, det ligner meget det sælger har forsøgt installere, den nederste del på billedet er støbt ned i beton, og desværre klemt, så risten kan ikke komme ned. Og selv om de kalder det 3x1 meter, så er risten for bred, var i jem&fix i morges. tak


Tak!
Igennem tømmerhandel kan du bestille lige de riste du har brugt for. Til det formål vil en gitter rist være perfekt.
Du henviser til PcP riste eller Elefant riste som er samme firma og laver riste på mål. Du bestiller bredde, længde ( 3 x 1 m f.eks). og højde. I den bredde skal der ikke meget til for at bære personbil.  
Det er i øvrigt min tidligere arbejdsplads ellers har jeg ikke nogen part i det. Så der er ikke noget med reklame fra min side. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis