Slette FB profil

Jeg har nyligt opdaget at jeg jeg har 2 FB profiler.

Det er lidt rigeligt, da jeg mest bruger FB til fødselsdagshilsener m.m. 

Men kan man overhovedet slette en profil på det medie ?

Svar modtages med stor glæde.. 

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
https://www.facebook.com/help/224562897555674

Hvordan sletter jeg min konto permanent?
Før du sletter din konto, kan det være en god idé at logge på og downloade en kopi af dine oplysninger (f.eks. dine billeder og opslag) fra Facebook og en kopi af dine Oculus-oplysninger, hvis du bruger en Facebook-konto til at logge på Oculus. Når du har slettet din konto, er det ikke muligt at gendanne noget af det, du har slettet.
Sådan sletter du din konto permanent:
  1. Fra din primære profil skal du klikke på  øverst til højre på Facebook.
  2. Vælg Indstillinger og privatindstillinger, og klik derefter på Indstillinger.
  3. Klik på Dine Facebook-oplysninger i venstre kolonne. Hvis du har Facebook-adgang til en side i den nye sideoplevelse: Klik på Privatindstillinger, og klik derefter på Dine Facebook-oplysninger.
  4. Klik på Deaktivering og sletning.
  5. Vælg Slet konto, og klik derefter på Fortsæt til sletning af konto.
  6. Klik på Slet konto, angiv din adgangskode, og klik derefter på Fortsæt.



Kan jeg annullere sletningen af min konto?
Hvis der er gået under 30 dage, siden du igangsatte sletningen af din konto, kan du annullere sletningen. Efter 30 dage vil din konto og alle dine oplysninger blive slettet permanent, og det vil ikke være muligt at gendanne oplysningerne.
Det kan tage op til 90 dage fra starten af sletteprocessen, før alle de ting, du har slået op, er blevet slettet. Mens vi sletter disse oplysninger, er de utilgængelige for andre brugere på Facebook.
Kopier af dine oplysninger kan forblive i backup i 90 dage, da vi bruger det til genoprettelse i tilfælde af et nødstilfælde, en softwarefejl eller andre hændelser, der resulterer i datatab. Vi kan også beholde dine oplysninger til eksempelvis juridiske sager, overtrædelser af vilkår eller tiltag til forebyggelse af skader. Læs mere om vores politik om beskyttelse af personoplysninger.
Sådan annullerer du sletningen af din konto:
  1. Log på din Facebook-konto senest 30 dage efter sletningen af din konto.
  2. Klik på Annuller sletning.

Mange tak

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis