En billig PC/Chromebook... Hvilken?

Hej med jer.

Jeg er lidt på udkig efter en relativ billig PC eller Chromebook.
Det skal egentlig mest være til at surfe på nettet fra checke mails og andet enkelt, ikke nogen gamer maskine....

Men hvad skal jeg kigge efter?
Gode bud på en relativt prisbillig model er meget velkomne.......

På forhånd tak :-)


MVH Njord
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Af de 2 forslag vælg Asus - ja den er dyrere men klart bedre CPU og bedre og større SSD 
Fuldstændig enig.
Du kan også en brugt med mindst ligeså gode specifikationer ved at købe en brugt Lenovo

fase
Det kommer an på om man gerne vil have en Windows pc med de fordele det giver eller en chromebook med de fordele den har (mere simpel)
Kender ikke forskellen som sådan, har kun haft PC og tablet tidligere. Så på den bagkant hælder jeg mod en PC.

Men rids gerne for/imod dem begge....

MVH Njord
Annonce
En Chromebook er lavet med henblik på hovedsaligt at bruge webapplikationer via Chrome browseren. 
Så på visse områder er den væsentlig anderledes end en windows baseret pc. 
Umiddelbart vil jeg sige, at hvis ikke man ved, hvorledes en chromebook fungerer, er det nok ikke sådan en, at man skal satse på.
Wikipedia Chromebook​​​

Kurt B. Andersen
Firmaet herunder sælger brugte fra firmaer. Jeg har selv købt en af de billigste da den skulle kunne mail, word powerpoint etc og ikke noget særligt. 

Fungerer fint til det ovenstående

https://laptops.dk/brugte
Er en ide... Kender laptops, vi bruger dem som leverandør til firmaet og ligger næsten i min baghave 😜

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis