gamle akku batterier

Hejsa

Jeg har været så dum at købe et helt sortiment af Falkes gamle udgaver af akku-værktøj på en auktion. Desværre medfulgte kun et enkelt akku-batteri og JemogFix og deres leverandør kan ikke skaffe de gamle akkubatterier. Så lærte jeg den lektie - aldrig mere billigt skrammel! Inden jeg skiller mig af med det trods alt helt nye og ikke helt ringe værktøj vil jeg dog høre jer ad om I har ideer til, hvor jeg kan finde nogle gamle Falke akku-batterier (de der batteri-hjemmesider med noname-batterier til diverse mærker har jeg prøvet uden held)? Det kunne jo være, at der var nogen, der lå inde med batterier og udtjente værktøjer ...
Hejsa Jeg har været så dum at købe et helt... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Har du overvejet at sælge værktøjet uden batteri (til nogen der har passende batterier) for at minimere tabet?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg ville nu ikke være nervøs over at skille batteriet ad, de er ret simple at have med at gøre.
Og uanset hvilke celler der er i dem, kan du være sikker på at der kan fås nye af dem.
Og ligeledes også findes flere batterier af samme slags   
Men som allerede foreslået så prøv at læg et par billeder ind af batteriet.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
@Mikkelen, Ærgerligt, men godt du i det mindste har 1 batteri. Det kunne være fedt hvis du vil ligge nogle billeder op af batteriet, så kan det være vi er heldige der er nogen der kan genkende det :D Jeg giver lyd hvis jeg finder en løsning :D 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis