Min bordopvaskemaskine melder fejlkoder for lækage

Min bordopvaskemaskine har nu kørt hveranden dag siden februar. Og nu lækker den sæbevand underneden maskinen, dvs i bunden. Når jeg fjerner beslaget i bunden lader det til vandet kommer fra Venstre side forrest hvor der også sidder en slags fyldt vandbeholder. Slanger ser ok ud. Der kommer også stadig en del vand ud via afløbsslangen samtidig med maskinen lækker. Den kører de første tyve minutter. Drypper lidt undervejs. Lige pludselig lukker den vand ud via slangen og nu også pludselig en deciliter i bunden på samme tid.

Er der nogen der ved, om der er noget man selv kan gøre, hvad årsagen kan være eller om garantien dækker den slags? Jeg plejer at fjerne madrester så det burde ikke skyldes dette.

På forhånd tak!

Ditte
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sådan ser maskinen ud i bunden når beslaget taget af.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis