Min bordopvaskemaskine har nu kørt hveranden dag siden februar. Og nu lækker den sæbevand underneden maskinen, dvs i bunden. Når jeg fjerner beslaget i bunden lader det til vandet kommer fra Venstre side forrest hvor der også sidder en slags fyldt vandbeholder. Slanger ser ok ud. Der kommer også stadig en del vand ud via afløbsslangen samtidig med maskinen lækker. Den kører de første tyve minutter. Drypper lidt undervejs. Lige pludselig lukker den vand ud via slangen og nu også pludselig en deciliter i bunden på samme tid.
Er der nogen der ved, om der er noget man selv kan gøre, hvad årsagen kan være eller om garantien dækker den slags? Jeg plejer at fjerne madrester så det burde ikke skyldes dette.
På forhånd tak!
Ditte