Hej
Jeg har en Thermex Preston 2 emhætte der er lidt sløv i optrækket. Vil gerne kunne finde fejlen med jeres hjælp.
Den er med intern motor.
Det elektroniske tastatur ser ud til at virke. Kan indstille på alle niveauer. Den ændrer næsten ikke på indsugning når jeg stiller på de forskellige niveauer. Ind i mellem kører den slet ikke.
Er det ny motor eller? Og hvis, hvordan kan man evt checke motor inden køb af ny?
På forhånd tak.
Jonne