Hej.
Jeg har problemer med pumpen på vores vaskemaskine.
Det startede med at den ikke ville skylle ud.
Jeg har skilt alt af, og renset det. Jeg har startet maskinen inden jeg satte pumpen på plads, og kunne se den virkede.
Så samlede jeg hele skidtet, og startede maskinen. Den pumpede fint vand ud.
Dernæst satte jeg maskinen på plads ind mod væggen, og startede den igen, og nu virker pumpen ikke?
Er der nogle der har prøvet noget lign. ? eller har nogle gode råd?
på forhånd tak