Utæt brusekabine bundkar

Kære venner 
Jeg har lagt mærke til at der er kommet 2 revner i brusekabinens bundkar og den derfor er utæt. 
Vil epoxy og evt silikone kunne redde kabinen længe nok til jeg kan finde en mere holdbar løsning? Kan ikke stå uden bad og har ikke råd til en ny kabine pt
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du sliber med sandpapir på begge sider, så du får en ru overflade, så vil jeg anbefale Tec-7 fugemasse, den virker selv om overfladen ikke er helt tør.
Tec-7 er lidt dyrt 160 kr, men jeg synes det er pengene værd LINK
Hvis du kan løsne udløbsskålen, ville det være godt med en fuge rundt ind under flancen, gerne på begge sider.


Vi prøver igen, i morgen --
Tak! Ser ud til den er pengene værd. Så behøver jeg ikke både epoxy og silikone.
Skal jeg slibe på selve bundkarret der hvor sprækkerne er (Den hvide emalje del, som ikke er ægte emalje men meget hård plast)
1000 tak, har krise over det her og vil bare gerne fixe det hurtigst muligt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg ville slibe den hvide "emalje" ru med sandpapir hvor du fuger..


Vi prøver igen, i morgen --
Tak! Jeg smutter i bauhaus i morgen for at købe alt det jeg skal bruge og så håber jeg at jeg kan gå i bad snart igen herhjemme!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også