Hjælp til brusenische skinner i farve der skal matche det andet VVS armatur

Hej

Vi har bygget et helt nyt badeværelse op fra ingenting.
Det er vildt smukt med grønne fliser, det flotteste badeværelsemøbel fra Kvik og armaturer fra Grohe i farven Brushed Warm Sunset.

Det hele spiller max! - det eneste men, er at vi mangler skinner og hængsler til brushenische "væggene", som er i glas.
Vi vil selfølgelig gerne have de skinner og hængsler til at være i samme farve som resten af armatureret. :)
Vi har hyret et firma der bestemt mente at de kunne klare opgaven, men vi har nu ventet i tæt på 1 år (!) og de har nu fundet ud af at det ikke lade sig gøre.

Hvad gør i andre, der har valgt armaturer i andet en krom og sort?
Kender I til et firma der kan male skinner og hængsler i en bestemt farve uden at det koster spidsen af en jetjæger?

Vi håber meget på at få nogle gode råd og vejledning. Vi er virkelig så tæt på mål :D

På forhånd mange tak


4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilket materiale er skinner og hængsler lavet af?

Der er masser af steder der kan sprøjtemale og/eller pulverlakere emnerne i en lignende farve men du skriver ikke hvor i landet du bor?

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Har i overvejet skinner i sort?
Jeg tænker at hvis i finder en til f.eks. at lakere i samme farve som armaturer, og han kan ramme den tilstrækkelig nøjagtig, så vil lakering og metal sikkert ændre sig forskelligt over tid. Er det så ikke bedre at vælge matsort a la møblet?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
BOFH skrev den 26-09-2022 14:34:21

Hvilket materiale er skinner og hængsler lavet af?

Der er masser af steder der kan sprøjtemale og/eller pulverlakere emnerne i en lignende farve men du skriver ikke hvor i landet du bor?

/BOFH

 Skinner vil være af aluminium og hængsler af rustfrit stål. Det er lidt et dilemma at få to forskellige materialer til at fremstå i samme farve.

Vi bor i Skødstrup. Kender du et sted i området du kan anbefale?

På forhånd tak. 
JohnLarsen skrev den 26-09-2022 15:50:36

Har i overvejet skinner i sort?
Jeg tænker at hvis i finder en til f.eks. at lakere i samme farve som armaturer, og han kan ramme den tilstrækkelig nøjagtig, så vil lakering og metal sikkert ændre sig forskelligt over tid. Er det så ikke bedre at vælge matsort a la møblet?

 Ja, vi har overvejet det. Det er også den øsning vi vælger hvis vi ikke kan få skinner og hængsler i en ens farve til det andet armatur. Men du har helt ret i at det ikke bliver en nem opgave. Vi regnede med at mange før os havde haft et lignende dilemma, og fundet en løsning. 

 Det kan du have en pointe omkring. :) 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også