Fjerne emblem + nummerplade uden ramme

Hej alle - To ting - se de tilhørende billeder:
1. Fjerne emblemet (modelskilt): Jeg vil gerne fjerne 'Citroen' emblemet (bogstaverne, model-skilt). Kan man det? Der er masser af videoer på youtube som viser at emblemer kan fjernes ved at køre fiskesnøre bagved, og så varme limen lidt med en hårtørrer. Men, hvad gør jeg så bagefter? Der vil sidde klisterrester tilbage? Kan jeg fjerne de rester med hvad? Og, så skal der poleres efter - med hvad? Kan man godt håndpolere bare lige et lille område?

2. Nummerplader uden ramme:  Jeg vil gerne tage nummerpladerne af, fjerne den sorte grimme plastik nummerpladeramme og så montere nummerpladerne uden de rammer. Hvordan gør jeg det? Kan jeg regne med at de nuværende huller kan genbruges til at skrue selve nummerpladen fast på bilen? Eller, vil det her kræve nye nummerplader?

Mvh Poulsen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1: Det er muligt emblem kan fjernes med varme og evt. snor, men afhængig af alder kan der være farve forskel, selvom du polerer. ( vær lige obs på at en klarlak, ( kan ) være sprøjtet på emblem sammen med karosseri.) 
2: De 2 skruer i enden af nummerpladen kan genbruges, men der skal jo afstands stykker ml. plade og karosseri - desuden kan midten af nr. pladen fæstnes med ex. db. kl. tape.
Pas på vandlommer og skidt bag nummerplade. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis