Varme i skur

Jeg har lavet et dejligt skur på omkring 40m2 med støbt betongulv, mure i gasbeton og 200mm isolering i loftet. Jeg påtænker at sætte noget varme på overvinteren, så det kan blive holdt frostfrit i forhold til batterier og værktøj derude, så jeg ville høre om der var nogle som havde nogle gode forslag til model/mærke? Jeg havde tænkt på noget med temperaturstyring, som ville kunne sættes på et 2-3 grader. 

På forhånd tak for forslag og gode ideer. 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En billig  el/olie radiator der kan sættes til frostsikring, den kan sættes til at starte ved 5 grader. 
mfrost skrev den 23-09-2022 20:59:24

En billig  olie radiator der kan sættes til frostsikring mener at den holder temp omkring de 5 grader. 

 Nogen modeller eller mærker der kan anbefales? Tak for input indtil videre.

Mærket betyder ikke det helt store de har dem f.eks i bauhaus til Ca  300-400 kr.
mfrost skrev den 23-09-2022 20:59:24

En billig  el/olie radiator der kan sættes til frostsikring, den kan sættes til at starte ved 5 grader. 

Netop. Jeg har et værksted hvor jeg bl.a. opbevarer maling. Og min kones citrontræ overvintrer derude. Der monterede jeg en lille gl. el-radiator der ellers var røget på genbrugen, og satte den til min. temp = ca 5 gr. Temp holder jeg øje med vha. af et min-max termometer.

Når jeg i kolde perioder maler eller er længere tid derude fyrer jeg lidt op i brændeovnen.
Det er kun ca 30 m2, men så godt at have :-)

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også