Varme i skur

Jeg har lavet et dejligt skur på omkring 40m2 med støbt betongulv, mure i gasbeton og 200mm isolering i loftet. Jeg påtænker at sætte noget varme på overvinteren, så det kan blive holdt frostfrit i forhold til batterier og værktøj derude, så jeg ville høre om der var nogle som havde nogle gode forslag til model/mærke? Jeg havde tænkt på noget med temperaturstyring, som ville kunne sættes på et 2-3 grader. 

På forhånd tak for forslag og gode ideer. 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En billig  el/olie radiator der kan sættes til frostsikring, den kan sættes til at starte ved 5 grader. 
mfrost skrev den 23-09-2022 20:59:24

En billig  olie radiator der kan sættes til frostsikring mener at den holder temp omkring de 5 grader. 

Nogen modeller eller mærker der kan anbefales? Tak for input indtil videre.

Mærket betyder ikke det helt store de har dem f.eks i bauhaus til Ca  300-400 kr.
mfrost skrev den 23-09-2022 20:59:24

En billig  el/olie radiator der kan sættes til frostsikring, den kan sættes til at starte ved 5 grader. 

Netop. Jeg har et værksted hvor jeg bl.a. opbevarer maling. Og min kones citrontræ overvintrer derude. Der monterede jeg en lille gl. el-radiator der ellers var røget på genbrugen, og satte den til min. temp = ca 5 gr. Temp holder jeg øje med vha. af et min-max termometer.

Når jeg i kolde perioder maler eller er længere tid derude fyrer jeg lidt op i brændeovnen.
Det er kun ca 30 m2, men så godt at have :-)

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også