isolering af dør i skur - nogle ideer efter isolering ?

Hej alle

Efter at have isoleret mig skur - så er tiden kommet til døren. Det er en dør fra 71 og ligner sådan lidt en stalddør og har store mellemrum imellem de tykke brædder ( som den er lavet af )

Hvis jeg skal forsøge at isolerer den ( da der ikke kan købes en dør der passer ) - hvad kunne man så gøre ?
Tænker at fuge mellemrumme, så der ikke kan komme vind ind - men det ville være skønt om den kunne isolere lidt :)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske et foto af døren kan hjælpe 🙂

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Selvfølgelig kan man købe en dør der passer. Alle seriøse vinduesfirmaer laver døre på specialmål uden de koster voldsomt meget.

Hvis du selv vil "isolere" den eksisterende dør mangler vi naturligvis foto af dør og fals for at kunne byde ind med noget.

Selvbygger med stort S. 
Da jeg skulle isolere min port i garagen. Satte jeg en liste rundt så det blev plads til 75mm  derefter en 9mm krydsfiner. Hvis flamingoen er sat stramt så behøver du ikke at fuge, medmindre at den er så utæt at det regner ind.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Du laver da bare selv en dør, der er ikke så svært.
Jeg har lavet to med en ramme af Kerto strøer som er meget formfaste da det er limtræ. Samlingerne i rammen er limet med vandfast pu lim)
Så har jeg beklædningsbrædder udvendigt  undertagsdug som vindspær, isoleret med flamingo, og en tynd vandfast plade inderst..


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis