Vi har for et års tid siden anskaffet et mindre (30-35 flasker) vinkøleskab (som overvejende indeholder italienske rødvine).
Det er en succes. Vi drikker mere vin😃
Der er en negativ side som jeg ønsker hjælp til at fixe. Der danner sig fugt som væsentligst går ud over etiketterne på de nederste flasker. Der er minimal, men dog lidt, plads til opsamling af fugten/vandet.
Hvordan gør jeg det mest effektivt?
Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍