Hejsa
Hvis der er vand i ens køleskab, er jeg bekendt med at det kan være fordi hullet/slangen ved tørenden er tilstoppet. Jeg har også oplevet at vandet i fordamperskålen, på bagsiden, ikke når at fordampe og der derved kan løbe vand ud på gulvet. Så langt så godt, for de to problemer er til at afhjælpe.
Men ved siden af fordamperskålen (den der sidder ovenpå kompressoren) er der endnu en lille skål/spand. Den er nu fyldt med vand, og den er ikke lige til at tømme, for den er skruet fast og iøvrigt er der nogle snoede rør nede i den.
Det vand skal vel ikke være der??? Er der nogen der kan forklare?
På forhånd tak
/frode