Hvordan får jeg adgang til cisterne på Ifo væghængt toilet

Hej. 

Jeg er lige flyttet i et nyt hus, hvor det er monteret et IFÖ væghængt toilet med skjult cisterne. 

Men toilettet løber, og jeg ved ikke hvordan jeg får adgang til cisternen, så jeg kan bearbejde problemet. 

Jeg tænker, at der er noget smart at gøre ved skylleknappen, som er en IFÖ CLASSIC SKYLLEKNAP. Men jeg tør ikke flå i den, da jeg er bange for at knække plastikken. 

Nogle der ved, hvad der skal til? 

VH Schunck

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I højre side er der en revne med en "tab" du kan trykke ind. Så svinger den ud.

Enten hårdt ned eller hårdt til siden. Så presser du en fjeder ind og front kan slippe fri af en lillehak. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hej alle. 

Mange tak for hjælpen. Jeg fik klappen op og hældt lidt kalkfjerner i cisternen. Efter en halv dag virkede toilettet uproblematisk.


Men... I går aftes holdt det så helt op med at tage vand ind i cisternen?

Nogle bud på, hvad der kan være problemet? 

VH Schunck

Nu kender du jo vejen derind. 
Det kan være svømmeren som er kommet i klemme. Du må kigge ind i cisternen og prøve at skubbe svømmeren nedad. Kommer der så vand så har du fundet årsagen og skal så flytte lidt på slangen eller svømmer hvad der nu klemmer den. Måske er det hele ikke sat helt korrekt sammen, Der er nogle hakker som de enkelte dele skal passe i. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Det viste sig at være okker, som havde blokeret ventilen. Det hele er renset nu og alt virker, som det skal. 

VH Schunck

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis