Suzuki splash

Hej allesammen
Jeg har brug for hjælp til at prissætte en Suzuki splash 1,2
Jeg skal sælge den for min oldemor som er alt for gammel til at køre bil  
Det er en 5 dørs fra 2010 som snart har kørt 17000 km. Hvad vil i tro man kan sælge den for?
Jeg aner ikke en fis om biler
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er forskel på forhandlerpriser og salg privat, men brugte biler er lige nu i høj kurs.

Søren O
Har det noget at sige at den kun har kørt 17000 km? Eller er det mere alderen som er afgørende?
Om den har kørt 17.000 eller 100.000 km er næsten lige meget. Selvfølgelig er det en fordel med lavt km. tal, men det er alderen der trykker. Det kunne dog være en fin “pendlerbil” til et ungt menneske der har langt til arbejde.

Søren O
Det er nok mest alderen der sætter prisen, at den så kun har kørt 17000km tæller selvfølgelig op, især hvis du sælger den privat, men de fleste bilforhandlere, er ikke så interesseret i brugte biler der har lidt år på bagen, medmindre det er en byttehandel med en ny/nyere bil.

Vi prøver igen, i morgen --
Du kan prøve at taste den ind på solgt.com. så får du en pris som forhandlerne vil gi. Jeg vil tro at der er ca halv af hvad du kan sælge den for privat.Det koster ikke noget og det er helt uden forpligtelse for dig. Selvom søren siger at brugte biler er i høj kurs så kan jeg sige at ikke alle biler er lige lette at sælge. Jeg er faktisk forbavset over at interessen ikke er støre på den jeg har til salg.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis