Jeg er flyttet til et hus fra 62 hvor de oprindelige mahonidøre er bevaret. De fleste er faktisk fine, så jeg har besluttet at bevare dem (og IKKE, som mange andre, at overmale dem). Men døren til badeværelset er meget medtaget af fugt, udtørring og fedtpletter. Jeg tør ikke slibe alt for meget, da fineren ikke er så tyk, men hvad vi I anbefale? Skal jeg rense med noget bestemt og så give olie, eller?