Timer der kører 14 minutter og pause 1 minut

Hej

Kan man ikke få en timer der kan køre 14 minutter og holder pause 1 minut og fortsætter sådan hele tiden?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er sikkert mange muligheder, men et ASYMMETRISK tidsrelæ kunne være en mulighed.
Det her kan stilles Pause tid mellem 0,15-800 sek. og puls tiden fra 0,1min til 10 timer. Forsyningsspænding 24V AC/DC eller 230V AC. Passer på standard DIN skinne.
link
Der kan sikkert findes et hvor intervallerne passer bedre til dit behov, så er det nemmere at indstille, men det jeg linker til kan fint bruges, der skal bare lige lidt finjustering til for at tiden bliver helt nøjagtig.



Vi prøver igen, i morgen --
Velkommen på lds.
Du må lige uddybe lidt hvordan den skal se ud. Er det til Din skinne montering, i en sokkel eller skal den sættes i en stikkontakt. 
Her er en meget universel mulighed. LINK både på muligheder og spænding. 
Øverste knap indstiller du om den ene tid skal være i sec. minutter eller timer m.m. 
2.  knap finindstiller du så denne tid i % af det som er valgt på øverste knap
De 2 nederste er tilsvarende for den anden tid
Monteringen bestemmer så hvad der er aktiv og pause. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for det. Det var egentlig en stikkontakt løsning
Så er det måske mere en Sonoff løsning som vistnok kan løse det ?
Jeg er ikke sikker på at du kan løse det med Sonoff. De mest primitive smart-home løsninger kan du kun sætte tidspunkter for tænd og sluk. Så skal du lave 4 programmer til at tænde og 4 til at slukke for hver af døgnes timer. Det vil være et kæmpe arbejde, og jeg tvivler på at de accepter 192 kommandoer. Du skal undersøge programeringsmulighederne før du køber et bestemt mærke.

Annonce
GodeVen skrev den 06-09-2022 12:03:21

Jeg er ikke sikker på at du kan løse det med Sonoff. De mest primitive smart-home løsninger kan du kun sætte tidspunkter for tænd og sluk. Så skal du lave 4 programmer til at tænde og 4 til at slukke for hver af døgnes timer. Det vil være et kæmpe arbejde, og jeg tvivler på at de accepter 192 kommandoer. Du skal undersøge programeringsmulighederne før du køber et bestemt mærke.

 Jo da, Sonoff kan godt. Du skal bare bruge funktionen gentagelses timer.


 

Tak er det Sonoff Basic R3?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis