Pris estimat: flytte alle installationer til garage

Hvis jeg vil flytte alle installationer (vand alene - el varme, men der er dog gulvvarme via pillefyr) ca 20 meter til en kommende ny garage, er der så:

- muligt for menneskepenge?
- muligt at undgå kæmpe skab eller lignende i gamle bryggers (eller måske et “sløjfe” skab?)
- lovligt hvis isoleret opvarmet/frostfri garage?

Hvis det er muligt, kan jeg nemlig få både min drømmegarage og et badeværelse i tidligere bryggers.

Ps. Undskyld de mange tråde. Elsker bare forummers akkumulerede viden
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne du ikke beskrive opgaven lidt mere præcis. Vil du have flyttet al el omfattende gruppetavle osv. Og billeder ville være fint.

fase
Hvis du vil flytte både vand fordeler, eltavle, og gulvvarme 20 m ud til en garage, så er det ikke muligt med almindelige menneske penge. Og hvor står pillefyret ? 
Og det er stort set heller ikke muligt med alle de slanger mm. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ikke flyttet ind endnu. Men det er rigtigt nok alle tekniske installationer inkl fyrets. Tænkte nok det var billigere at brænde det ned og bygge nyt :s
Du kan have pillefyr i garage og så rør over i jorden til varmen. Men alle 30 -40 rør 20 m over i jorden så gulvvarme og vand forsyning kan komme derfra er ikke en mulighed, heller ikke ved nybyg. 
Du må tænke lidt kreativ så det alt sammen kan sidde i et almindeligt 60 cm skab, og så med pillefyr i garage. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis