Sindssyge priser på træpiller..

Jeg undre mig..! Jem og fix samt Bygmax kan sælge træpiller til 69 kr./ps. - 4140 kr./pl. (15kg/900kg) - mens de store træpille forhandler skal have 115 kr/ps - 6900 kr./pl. eller mere for den samme mængde. Er det dårlig købmandsskab eller tjener forhandler virkelig så meget mere i avance.?  

Ps. Jeg har en lumsk mistanke om at nogle aktører på træpille markedet, virkelig skummer fløden for tiden. 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ik fordi de for længst er udsolgt? lige nu er de slet ik på jem og fix hjemmeside. Og bygmax er de udsolgt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg vil så også sige, at det ikke er nyt, at du kan være heldig at finde et tilbud på en enkelt pakke uden at kunne få samme kilopris på en hel palle. Sidste december havde Jem&Fix fx en pakke med 10 kg briketter for 16 kr, og samtidig kunne man bestille et ton for 2000 kr.

Måske er det et af de der tilbud, som de har for at tiltrække kunder, der så forhåbentlig også køber noget andet i butikken, som der er bedre fortjeneste på?
I må nok forvente træpiller bliver endnu dyrere. Jeg hører fra mine tyske og polske bekendte, at de selv forventer at bruge træpiller i endnu højere grad den kommende vinter.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
kovas skrev den 02-09-2022 11:52:29

Er det ik fordi de for længst er udsolgt? lige nu er de slet ik på jem og fix hjemmeside. Og bygmax er de udsolgt.

 Jem og fix havde træpiller i onsdags i alle butikker fra 12.00 - 2 timer efter var der udsolgt overalt og online annoncen blev fjernet. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis