Vinkelled, stangleje, endeleje, stempelleje ???

Halløj derude !

Jeg leder efter sådanne små simple dimser - men har søgt rundt på internettet i timevis for at finde en dansk forhandler at samle dem op.. Har vedhæftet et billede af produktet..

Skal bruge med indvendigt 8mm ...

Nogle som kender til en forhandler som ikke hedder aliexpress eller B2B og lang leveringstid?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ledøje, eller ledhoved..
eks som her ​Link​​​

Vi prøver igen, i morgen --
Tak!
Men utroligt. Jeg har søgt på både det du skriver og tusind andre keywords uden denne side dukkede op.

Tror min pc har noget malware som påvirker mine søgeresultater.. Aliexpress er gentagen og får pludseligt en masse norske resultater...

Men igen, Tak 
Den jeg har linket til er med lings gevind, så jeg lige men de har den også i ret gevind link
Mener denne her er med ret gevind.link  (og en hel del billigere)
Denne her er også  med ret gevind link

Vi prøver igen, i morgen --
Den side havde jeg egentligt været på, men af en eller anden årsag kom jeg væk fra den igen.. Leder efter et hav af dele og derfor også efter at samle flest produkter fra færrest distributører muligt   Men shoppen har flere gevinster som skal vinges.

**edit før post - Nogle vare tager længere leveringstid end andre derfra, derfor jeg har haft søgt videre  
Men jeg har fået alt det hjælp jeg havde brug for   
Den fra >billiglejer< har beskrevet noget med Kina og toldtarif. Mon ikke også det er alibaba 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 01-09-2022 17:08:16

Den fra >billiglejer< har beskrevet noget med Kina og toldtarif. Mon ikke også det er alibaba 

 Nej  de har adresse i dk, samt cvr nummer. Link men varene komme helt sikkert fra Kina.




Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis