Airbag lampe lyser Peugeot partner 2007

Hej…….
Min airbag lampe lyser på min Peugeot Partner ,kan ikke se at der er nogen fejl på forbindelser under sædet ,er der nogen herinde der kan hjælpe mig med udlæsning af fejl ,betaler naturligvis gerne ,bor i Holstebro 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Airbaggen er ikke under sædet, så du bliver nødt til at få værkstedet til at udlæse fejlkoder.

fase
Naturligvis er airbaggen ikke under sædet, men lednings forbindelsen er ,og det er en meget almindelig fejl at forbindelsen ryger når man bevæger sædet
Det har jeg aldrig hørt før.
Det eneste airbag-relaterede der kan være under sædet er kablet til selestrammeren.

Tror nærmere den er gal med kablet til airbag i rattet - mht. til at ohme kabler til airbag, skal man lige passe lidt på, selvom den lille spænding fra et multimeter sikkert ikke vil aktiverer noget, ville jeg lade være. I modsat fald, få koblet "posen" fra...  

Så har du hørt det nu ,det er almindeligt kendt, der er side airbags monteret i ryggen 
Annonce
Ja ,jeg tror du kan have ret ,men jeg skal jo have airbaggen af.for at komme til at måle på forbindelsen ,så ingen fare, men.hvis jeg kunne få udlæst fejlen inden jeg begynder på det ,så vil jeg gerne det 😊
Prøv at trykke på trip reset med tændingskontakten i slukket position, og tænd derefter tændingen med nulstillingen stadig trykket, vent 20 sekunder eller deromkring, og den skal nulstilles, hvis ikke, har du brug for en kodelæser. 

MÅL  ALDRIG PÅ EN AIRBAG MED ET TILFÆLDIGT MULTIMETER  !!!!

"AUTOELEKTRIKEREN"
Enig * 200 procent..   

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis