Skift fra tømrer til snedker

Hej allesammen
Jeg står lige før startfeltet med et skifte fra tømrer til snedker( bl.a. pga dumme knæ)
Men anyhow som snedker, køkkensnedker, møbel snedker osv. Jeg har et relativt godt ry som tømrer og håber jeg kan arbejde mig frem til det samme som snedker
Bor i Værløse
Er der nogen herinde som har en ide til sted som kunne være et godt sted? I nogenlunde nærhed af bopæl. Som tør tage en tømrer ind til det mere snedkerfine arbejde. Er der nogen som ved nogen om der er noget mærkbar merit på fx møbel snedker uddannelsen? Jeg har været uddannet tømrer i 13 år og ellers været i faget i 22 år. Er 45 år gammel

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tag nogle af de billeder du her har har vist af dine projekter og mød op hos forskellige snedkere og tag en snak med dem om dine planer.

De projekter du har vist her på dette forum, burde gøre en kommende arbejdsgiver interesseret.
Jeg tror sagtens du kan få godkendt merit.
Jeg havde arbejdet 20 år i træindustrien uden uddannelse, dog havde jeg fået taget en hel del AMU-kurser. Blev så arbejdsløs og blev opfordret til at blive kompetencevurderet. Kom så en uge på Skive Tekniske Skole hvor jeg skulle lave en fyldingslåge.
Ud fra det vurderede de at der var et par forløb jeg skulle følge så kunne jeg komme til svendeprøve. Så 3 mdr senere havde jeg svendebrev som maskinsnedker.
Så det er bare at klø på. 

Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis