Reparation af laminatbordplade Silas 862 København 24-08-2022 00:05 Har haft et overskab der brød sammen og der fldr noget tungt ned på bordpladen som fik en skramme. Hvordan reparerer man bedst sådan een? Kan man spartle ovenpå eller skal man fræse ud først. Andet? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Gregeren 5657 2830 24-08-2022 06:56 Man skifter pladen. De er heldigvis ikke dyre, hvis det ikke er med limet vask. Elektronikteknikeren
Silas Trådstarter 862 København 24-08-2022 07:26 Hej Greger, det er lige netop problemet. Limet vask og 8 meter bordplade i hestesko med limede samlinger. Derfor vil jeg gøre meget for en reparation
je_ns 12991 24-08-2022 08:28 Var det mig ville jeg bruge noget Gelcoate spartel, hvis du kan finde en farve der passer, du kan købe det hos din lokale bådbutik, se udvalget her linkBiltema har også noget, men kun i hvid linkDer findes også specialprodukter, dem kender jeg ikke linkJeg ville bare fjerne det løse, og prøve at reparere, du kan jo altid gå hårde til værks. Vi prøver igen, i morgen --
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her