Skal sætte lamper op i mit rækkehus fra 1975. Vi er lige flyttet ind og en ven tog alle lamperne ned som var der da vi flyttede ind (Så ved udtag virker da lyset virkede før hehe)
Jeg har ikke set den her slags før så forstår ikke hvordan jeg skal tilslutte min lampe. Jeg er med på 0 og M1 problemet er at jeg ikke kan se hvor jeg skal sætte ledningerne ind og sætte dem fast. Jeg prøvede at sætte en ledning i ved 0 og spænde skruen men ledningen røg bare ud igen.
På et af vores udtag er der en rød ledning som kommer fra loftet den har dog en hvide ende da man har ramt den med lidt maling. Jeg tænkte ellers det var der jeg skulle sætte ledning fra lampen til men kan vel ikke passe når der sidder noget i hullet fra loftet i forvejen.
Hvis jeg selv havde taget lamperne ned ville jeg nemmere kunne huske hvordan det hang sammen men det er ikke tilfældet.