har lige købt et nyt blomberg ksm 4650N køl frys til vores hus i sverige. Det har kørt 10 dage nu og jeg har 2 problemstillinger
1. Kw forbruget skulle kun være 287 om året, men i de 10 dage det har kørt har forbruget været på 1 kw om dagen..... Er det indenfor den margin man må regne med ?
2. I forhold til det gamle køleskab vi havde og i forhold til det køleskab vi har i vores lejlighed i danmark har det nye et "højt" lydniveau - med en summen, en lidt rumlende lyd når det går igang med at køle/fryse.....kan det være rigtigt eller er det al for diffust et spørgsmål
bjarne