Hjørne Reol for nybegynder.

Halløj!

Jeg går lidt med ideen om, at lave et reol system selv. Jeg har lavet en 3D sketch med mål.
Jeg løb tør for gratis "klodser" i programmet jeg har brugt til det, så der mangler lidt. Nederste del skal være med låger, hvori der i hver skal være en hylde. Deruder skal hylderne foroven være todelte.

Jeg har aldrig bygget noget selv, så jeg står og mangler råd og vejledning til materialer og fremgangsmåde. Jeg vil gerne ende med et nogenlunde flot resultat til billige penge. Det er ikke noget der haster, så tiden det tager er ikke vigtig.

Tak på forhånd   

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer jo meget an på hvordan det skal se ud når det er færdigt.
MDF er billigt og nemt at arbejde med, delen med låger kan du slippe nemt og pænt afsted med, ved at bruge IKEA skabe.
Det kan godt laves pænt, men det er ikke den letteste gør det selv opgave og kræver en del værktøj.
Hvis det skal males kan du dække over de værste fejl med spartel. Er det i finerede plader kræver det langt mere.
Billigt bliver det aldrig, selv hvis du bygger det i alm MDF plade og maler bag efter er der 6 hele plader i dit design.

Selvbygger med stort S. 
Det letteste og til dels billigste er, at købe det færdig og derefter tilpasse det sådan som du vil have det. 
Men kræver også en del værktøj.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også