Hej alle,
Min Siemens opvaskemaskine model SF45T551SK/15 tager luft ind, når labyrint/sidepanel/varmeudveksler fyldes. Derudover er der en hvislende lyd som om der siver luft ind i toppen af labyrinten. Jeg har lagt en video op på youtube som viser problemet her: https://youtube.com/shorts/vzC6-Pm54x8?feature=share
Er der nogen som kan hjælpe :) ?
På forhånd mange tak og hav en god weekend!
mvh
Emil